حکایت همچنان باقیست

حکایتها وضرب المثل های فارسی

حکایت همچنان باقیست

حکایتها وضرب المثل های فارسی

حکم انچه تو فرمایی

سلام عزیزان!

امین در سرزمین وحی قدم میزنه! هر کسی التماس دعا داره،یا علی!

امین جان! التماس دعا!


عزیزان!

یه وبلاگ جدید زدم!که بیشتر دستنوشته های شخصی خودمه!دوست داشتید سر بزنید.

لینکش اینجاست.




در دایره قسمت،ما نقطه تسلیمیم

                                                          لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی


فکر من و رای من،در مذهب رندی نیست

                                                          کفر است در این مذهب،خودبینی و خودرایی

نظرات 4 + ارسال نظر
بنت الهدی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام آقای وطن دوست
شرمنده شدم باعث زحمت شدیم
من با اجازتون خیلی وقت بود شما رو لینک کردم
شما هم مجازین و ممنون هم میشم..
...
اگر تسلیم نباشیم چه کار دیگه از دستمون بر میاد؟
این روزا با اتفاقاتی که در زندگیم افتاد ضعف و ناتوانی یه انسان رو در برابر تقدیر و اراده ی خداوند به وضوح حس میکنم..
ما ناتوانیم و او قادر و توانا..
من فکر میکنم خدا میخواد به بنده هاش حالی کنه که :
اونا بنده هستند و خو معبود.
شرط بندگی تسلیمه..و البته بزرگترین افتخار برای هر انسانی بندگی است.
..
یا حق

س-ف پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://swan.blogsky.com

سلام.
اگه با اقا امین در ارتباط هستید بگید ما رو هم از دعا فراموش نکنن!
بازم بابت راه اندازی وبلاگ جدید تبریک می گم

برداشت های یک معلم پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ http://taghrir5.blogfa.com/

سلام و عرض ادب
وبلاگ (تقریرات یک معلم ) بلاگسکای را حذف کردم و به همان بلاگفا برگشتم.اگر خواستید تشریف بیاورید راهی نیست. قدم بر دیدگان ما گذاشته اید..... کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست...


مهدی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

آقای وطن دوست ازتون یه سوال داشتم شما رشته تحصیلیتون چیه من شمارو با یکی دیگه اشتباه گرفتم شما مشهد لیسانس نگرفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد