حکایت همچنان باقیست

حکایتها وضرب المثل های فارسی

حکایت همچنان باقیست

حکایتها وضرب المثل های فارسی

من عاشق...

سلام! 

این پست رو فقط برای خنده میگذارم! شاید بعضیا شنیده باشند. خانمها ناراحت نشن!چون هیچ منظوری ندارم!

 

بر خلاف عاشقان من عاشق زنهای پیرم
عهد کردستم که غیر از پیرزن یاری نگیرم

شاعران دردام زلف خوشگلان افتند دائم
لیک من بر موی اسپید کهن سالان اسیرم

من مگر دیوانه ام گردم به گرد خوبرویان
کز ادا و غمزه و اطوارشان هر دم بمیرم

نوجوانان تازه کار و قیمت عاشق ندانند
قدر من دانند پیران و شوندی دستگیرم

بر وفای خوبرویان نیست هرگز اعتباری
کز غرور و کبر پندارند ناچیز و حقیرم

هیچ دیدستی که کس گیرد گلاب از غنچه ی گل؟
غنچه چون گل گشت آید خود گلابش چون عبیرم

از شراب نو حذر کن غیر از دردسر ندارد
من شراب کهنه نوشم خود نصیحت کرده پیرم

دلبر نو باوه هرشب سینما خواهد زچاکر
رستوران گر دیر گردد می کند خورد و خمیرم

کیف خواهد عطر خواهد چتر خواهد یار خوشگل
‌پیرزن با نان و دیزی سازد و کهنه حصیرم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرگان جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام
خانمها ناراحت نشن!چون هیچ منظوری ندارم!!

اوه اوه این اقایون چقدر خودشونو تحویل می گیرن!!

یا حق

سلام!
خوبی؟ چی خبر؟
چه کنیم دیگه!؟ شما ما رو تحویل میگیرین!؟:دی
مراقب خودت باش!
یا علی

بنت الهدی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام و عرض ادب خدمت آقای وطن دوست
شعر جالبی بود ولی چه کنیم که..
این روزها حوصله ی خندیدن هم نداریم...
موفق باشید...

سلام!
خدا بد نده! بخاطر اوضاع اخیر ایران؟!
فروغ فرخزاد میگه:تا شقایق هست زندگی باید کرد!
ولی من میگم بیخیال شقایق! زندگی باید کرد!:دی
زنده باشید
یا علی

س-ف یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام
من که حسابی لذت بردم!
ممنون
در ضمن الان داشتم به عکس این شعر فکر می کردم...
و از اونجایی که اقایون همه چی شون قاطی پاتی ه.وقتی پیر میشن تازه...
:دی
بگذریم
شاد باشید و با نشاط
دعا هم یادتون نره

سلام!
خوشحالم که خوشتون اومد

کاملا با شما موافقم!اقایون در سنین بالا که وحشتناکن!خدا یه رحمی میکنه به خانوما که پیر مردها رو معمولا سریعتر از روی زمین بر میداره! :دی
کلا اقایون هم مستثنی نیستن!
ممنون
حتما ! شما هم ما رو فراموش نکنید
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد